.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش 8 درجه ای دما از فردا در غرب مازندران

سرپرست هواشناسی نوشهر با اشاره به ورود یک جبهه هوای ناپایدار به منطقه، گفت: با ناپایداری هوا از یکشنبه شب ، دمای هوا در غرب مازندران بیش از هشت درجه کاهش می یابد.

به گزارش شمال نیوز' اسحاق حمیدی میرکلایی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با ورود امواج ناپایدار از غرب کشور به منطقه غرب مازندران از یکشنبه شب وضعیت ناپایداری هوا را شاهد خواهیم بود که موجب کاهش چشمگیر بیش از هشت درجه ای دما هوا در این منطقه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد : امروز (شنبه) تا عصر فردا هوا در منطقه نیمه ابری است که به تدریج با ورود این سامانه از عصر یکشنبه هوا ابری با بارش رگبار شدید همراه با رعد و برق خواهد بود.

وی تصریح کرد: با فعالیت این سامانه بارشی و بارش شدید باران، آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه های غرب مازندران دور از انتظار نیست.

حمیدی ادامه داد: با فعالیت این سیستم، وزش باد با سرعت حدود 50 کیلومتر از عصر یکشنبه غرب مازندران را فرا می گیرد که با توجه به مواج شدن دریای خزر لزوم دقت بیشتر صیادان در استفاده از دریا ضروری است.

سرپرست اداره هواشناسی نوشهر گفت : با وجود ابرهای همرفتی در ارتفاعات علاوه بر بارندگی، رعد و برق را در این مناطق بیشتر خواهیم داشت.

حمیدی افزود: با خروج این جبهه ناپایدار از روز سه شنبه بارندگی ها به تدریج از غرب مازندران کاهش می یابد.

امروز(شنبه) هوای غرب مازندران صاف تا قسمتی ابری و دمای شهر نوشهر نیز امروز حداکثر به 25 درجه سانتیگراد خواهد رسید./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.